See you in six month

Tjaa!
Då var helgen över och jag har varit helt ledig hela helgen, väldigt skönt!
I fredags var det ju jobb som vanligt, gick bra, lite mer o göra än i torsdags då det var stendött ungefär hela dan. På kvällen åkte jag till Mathilda för att ta farväl av henne, hon åkte ju till Kenya igår för att stanna i 6 månder. Sad moment blev det. Är glad för hennes skull att hon gör något sånt, att hon vågar ge sig av till ett sånt land!! Men samtidigt är det tråkigt eftersom jag vet att vi inte kommer kunna ha så mkt kontakt och framförallt, inte ses på över ett halvår. : ( Jag hade köpt ihop lite smått o gott som hon kunde ha med sig på resan, samt gjort en kladdkaka jag vet att hon älskar! (: Åkte sedan hem framåt midnatt, var inte kul o köra på den lilla vägen med halt väglag.

Detta + en plopp + en center gav jag henne! Tyckte inte nån behövde se vad som döljer sig i mittenkortet, därav stjärnorna haha.

Igår slappade jag mest hela förmiddagen, satt och kollade på massa hotell.. hämtade några resekataloger från resia i fredags så det fanns endel att kolla i.. så ja det var i princip det jag gjorde. På kvällen körde jag hem till Rebecka där även Ellinor var! Myskväll blev det med god mat och gotte till filmen vi kollade på. Kollade på Gökboet.. helt okej, men ingen film jag skulle vilja se igen och kanske inte någon jag rekommenderar starkt. Blev massa prat också och plötsligt var klockan halv 1, läge att dra hem. Men en mycket trevlig kväll blev det (:

Idag gick jag upp halv 1, har mest slappat. Oth drog ju igång sin åttonde säsong idag :D Sån underbar serie, jag verkligen älskar <3 Har dock redan sett de 4 första avsnitten via internet, men det har ju varit utan text så har inte riktigt fattat allt ehe.

Jag tycker ju dock att Clay och Nathan är snyggast, riktiga hetingar detdär! Sen är ju Chace söt också, väldigt söt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0