Nytt år, nya möjligheter

Tjaa!
Igår var det alltså nyårsafton. Blev en bra dag o kväll! Mathilda kom hit så fixade vi oss ihop innan vi sprang (!) till bussen för att åka till Lina. Där blev det först lite wii-spelande sen supergod trerättersmiddag. Sen stack vi till Andreas där det var fest. Sen i sista stund innan 12-slaget åkte vi in till stan för att träffa 3 andra som var hemma hos någon. Fast han vi var hos var själv inte hemma hehe. På 12-slaget blev det ut o kolla på alla raketer. Sen stack vi till Högstorp där det var en annan fest. Himla mycket farande blev det. Sen vid 3-tiden åkte jag med mina föräldrar hem eftersom dom ändå var i samma område. Det blev en lyckad och trevlig kväll igår iaf!

Underbara <3

Idag har jag mest segat.. har skickat in en grejj också, håller tummarna nu!
Tänk.. idag är det nytt år, 2011. Känns konstigt att hela 2010 redan är slut, över, done. Känns på ett sätt inte som det var längesen man var på studentfesterna, var i Spanien, var på bal och framförallt, tog studenten!! Året har nog varit ett av de bästa åren i mitt liv. Det har hänt så mycket, speciellt studenttiden!
Tyvärr var inte sommaren en av de bästa. Har haft ett par sommrar tidigare år som varit hur underbara som helst.. men denna var inte lika rolig. Kändes mest som man jobbade hela tiden.. åkte iväg till Öland några få dagar, åkte till Strömstad.. mycket mer än så blev det ju inte. Lite synd. Därför hoppas jag att denna sommaren blir mycket roligare!!

Mitt nyårslöfte är iaf att komma iväg.. bort härifrån. Resa, flytta.. ja, någonstans ska jag. Antingen långsemester, eller iväg o jobba utomlands.. eller nått. Nått måste jag göra... något som inte innebär att stanna kvar här.

Nu ska jag iväg o jobba.. 10 timmar.. känner mig verkligen superpepp. Hade mest av allt bara velat ha myskväll med massa gott, film o trevligt sällskap.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0