Nordpolen hej

Idag när jag vaknade blev jag inte glad. Såg att det bara öste ner snö utanför fönstret. Fyfan. Min första tanke var; har man hamnat på Nordpolen? Mamma kom upp och kommenterade då "har vi kommit till Nordpolen?". Ja, man börjar ju nästan tro det. Inte verkar det vara något problem med den globala uppvärmningen iaf. Jag skulle ju egentligen köra in till jobbet idag eftersom det är röd dag och den enda bussen jag hade kunnat ta gick vid 9 och jag börjar halv 12. Men pappa var snäll o körde mig istället.

Ungefär såhär såg det ut idag när jag skulle in till jobbet. -.-


Dagen på jobbet har varit ganska dryg, sjukt lite kunder, 54 stycken var det mellan 12-17, dvs. då jag jobbade. I början kunde jag ju hålla på o fylla på allt, städa lite, läsa ut 2 tidningar jag börjat läsa i, lösa ett korsord.. men när man gjort allt detdär o det fortfarande var typ 1,5 timme kvar, då är det segt.
Tillslut var klockan 5 o dags att sluta. Mamma o pappa kom o hämtade upp mig, i bilen var även Tina och Lasse. Vi hämtade thai-mat och åkte hem till dom o åt den, gott var det!

Här hemma har jag fixat lite med vissa saker och snart ska jag sova. Imon är det jobb.. inte så taggad. Vill bara ha helg så man är ledig. Kommer bli en trevlig helg iaf då både hela fredag och lördag-kvällen är uppbokade så något o se fram emot när man är på jobbet imon!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0