Mycket på gång

Hellu!
Några dar sen senast. Hela helgen var fylld med jobb..jobb o jobb. Hann dock med o träffa Rebecka, Maria och Ellinor i fredags. Blev hämtmat och massa prat först. Köpte en riktigt god pizza, en ny favorit, lätt! Sen stack vi på en förfest, men jag hann inte vara där länge eftersom jag skulle till jobbet sen. Fredagnatten var väldigt lugn, lördagen var det mer.

Söndagen gick jag upp för att jobba dag-passet, första gången. Som tur var var det väldigt lugnt. Skönt med tanke på att man gick o la sig så på lördagen.
Efter jobbet kom Erika hem till mig. Vi satt o kollade på resor och har nu hittat ett hotell som verkar ganska så jäkla underbart! Dock är avgången på fredagen så måste fixa så nån kan ta mitt pass då, det är väl egentligen det största problemet, om det löser sig så bokar vi förhoppnigsvis resan imon!! Håller tummarna!

Idag var det ännu en dag på jobbet. Flöt på väldigt snabbt faktiskt! Träning och sen hem. Har hållt på o försöka fixa med ett o annat, lite problem, hatar tågen som är så äckligt dyra till Sthlm. Menmen.. det får bli tåg efter jobbet på torsdagen även om det ska behöva kosta 666 jävla kronor för enkel tur :@ Får hoppas det går vägen på fredag då så det åtminstone var värt pengarna!!
Skönt är ju iaf att jag bara jobbar 4 dagar denna veckan.. o nu är det bara 3 dagar kvar, weei! Längar verkligen till att komma iväg härifrån, åka dit o bara ha så roligt!!! Känns som det kommer gå fort till torsdag, ha massa småsaker o fixa nu, lite samtal, papper, förhoppningsvis boka resan, jaa, endel viktiga saker helt enkelt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0