It's all about training and work.. almost

Tjaa!
Några dar sen jag skrev, har inte orkat helt enkelt. De senaste tre dagarna har sett ungefär likadana ut, två likheter finns det ju iaf. Jobb och träning varje dag. Lite stolt faktiskt!

Igår mötte jag upp Rebecka på stan för att gå till Palladium, köpte en varm choklad, tycker dock det är lite dyrt där, betalade typ 32 kr för världens minsta kopp MEN sååå god den var, definitivt värt pengarna (;
Satt o pratade ett tag innan vi till simhallen där vi turligt nog fått varsin plats på Afropowerdance-passet. Ställde oss på reservlistan under måndagkvällen men stod då på plats 28 så chansen att få en plats kändes ganska minimal.. men tydligen så! Passet var riktigt roligt och lagom avancerat och ganska svettigt (; Hade gärna börjat med det, 1 gång i veckan.. synd bara att det ska vara så jäkla dyrt.

Idag började jag "tidigt" på jobbet. Älskar verkligen onsdagar, så skönt att sluta redan vid 2, tiden går så fort! Mötte upp Rebecka på stan (igen hehe) vi gick till Resia för att fråga lite grejjer.. sen gick vi till simhallen, denna gången för att testa på gymmen... som var lite av en besvikelse. Fanns inte speciellt många bra maskiner och det var litet, dessurom vet jag att olika månadskort oså är väldigt dyrt, lätt inte värt pengarna. Tur att vi har gratis i 1 vecka då (;

Nu är jag hemma, har precis ätit upp min mannagrynsgröt som jag gjort, så gott är det, bara älskar det!! Kollar på tv o slappar.. ska kolla på lite grejjer här på datorn också.. måste börja planera nu, it's gonna be so fun!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0