A little baby

Tja.
Några dagar sen senaste uppdatering. I söndags fick jag en till kusin, så Grattis Peo och Maje!! Det var även jobb på kvällen vilket gick bra.. jobbade ju natten på lördagen med vilket var sjukt onödigt eftersom det var typ 10 pers under hela kvällen hehe. Men jag och Jea passade på o städa söndagsstädet o pratade på om allt möjligt, det var kul iaf!

Måndagen innabar jobb och sen hälsade jag på Peo, Maje och bebisen. Så sjukt gullig var han, min lilla kusin!

Var där i en och en halv timma typ, mycket trevligt var det. Sen stack jag och tränade till halv 10, gick till stationen och sprang hem från hållplatsen i Rottne sen, eftersom det var så jäkla kallt, så nog fick jag motion!

Idag var det jobb såklart.. efteråt blev det träning igen, även idag gick/sprang jag till stationen från IK. Var rädd att jag skulle missa bussen, hade 20 min på mig att gå.. men med tanke på att jag sprang tog det bara 15 minuter, bättre tidig än sen.. för att vara sen så man missar bussen.. är aldrig roligt (;

Är hemma och har duschat o sitter här o kollar runt lite på internet. Får lite panik på mig själv. Jag måste komma iväg snart känner jag. Jag vill inte vara kvar här länge till. Jag måste ha en plan.. två planer.. kanske tre. Ifall den första.. och den andra skiter sig. Kunde inte somna igår pga. att jag tänker på mkt på vad jag ska göra, olika alternativ osv. Nä.. snart måste nått ske.

Här kommer några till bilder på gullet!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0