Ganska typiskt

Hej.
De senaste dagarna har mest inneburit jobb och lite träning på det! Igår var det hyfsat lugnt på jobbet, idag var det mer o göra.

Fick reda på något tråkigt igår... sjukt tråkigt faktiskt. Ville mest gå hem o dö lite.. vakna upp när sommaren kommer. Om vi säger såhär, mest av allt vill jag ju resa iväg i 2 månader till Thailand.. men eftersom jag är säker på att jag skulle behöva säga upp mig för det så tänkte jag att jag kunde ha en liten semester i 2 veckor. Bara så man kommer bort lite, minns inte när jag hade mer än 2 dagars ledighet på raken.. men det var några månader sen sist. Vill bara komma härifrån, komma till sol och värme och bara kunna leva livet lite! Men då kommer vi till problemet. Jag kommer med största säkerhet inte kunna få någon semester heller.. Hade en plan på hur det skulle kunna funkat.. men det sket sig. Mer än så kan jag inte säga.. men iaf så känns det förjävligt. Vad ska man nu se fram emot? Vad är nästa mål? Blir bara förvirrad o det känns som att huvudet är tomt och jag vet inte vad jag ska göra. Aja.. det blir att jobba några månader till så man får ihop en bra budget.. sen märker vi väl vad som händer... har ju trots allt några bollar i luften!




Att
man
kan
sakna
en
plats 

mycket







Något positivt är iaf att Malin på jobbet kunde ta mitt på pass nästnästa fredag så att jag kan åka till Stockholm :D Fan vad glad jag blev när jag fick messet. Något positivt med gårdagen iaf. Hade jag inte ens kommit iväg till Sthlm vetifan vad jag hade gjort.. haft lite smått damp förmodligen hehe. Nämen, det ska bli så roligt o bara komma härifrån för en helg o träffa lite nytt folk o vara ute på, förhoppningsvis roligare uteställen än vad Växjö har o erbjuda.. ehee!

Ikväll ska jag nog vara med Ramona o eventuellt Erika också, ha myskväll o bara prata skit oså, känns som att det behövs för mig del!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0