Enough

Hej.!
Halva jobbveckan avklarad och nu är jag hemma efter en kort dag på jobbet. Är inte på bästa humör. Hoppet försvann lite.
Iaf.. måndagen var det jobb o träning, gårdagen var det jobb och träning. På kvällen träffade jag Erika och Ramona!! Vi gick till affären för att köpa lite gotte hehe.. för egen del blev det naturgodis.. såklart (; Gick hem till Ramona när vi kollade på filmen Enough. En riktigt bra, spännande och lite hemsk film, definitivt sevärd! En bra kväll med bra sällskap var det iaf! (:

Idag började jag ju redan vid 9 så skulle ta 8.10-bussen till stan.. men fa-an vad sen det var, kom inet förrän typ 8.43... seriöst, så sjukt dåligt verkligen :S Det konstiga var ju att jag aldrig såg bussen komma från Braås så den skulle köra in i Rottne.. det betyder alltså att det var i Rottne i mer än en jävla halvtimme?!! Det tar max 10 minuter att köra igenom.. man undrar ju vad som är problemet?! Visst att det är dåliga vägar.. men 30 minuter sen är inte okej.

Aja.. fan.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0