Efter regn kommer solsken

Tjaaa!
Nu är det söndag o denna lediga helg är snart slut. Den har varit bra mycket bra!
Igår tog jag det mest lugnt under dagen, fixade lite smågrejjer. Mamma hittade en ram som passade perfekt till min studentskylt, så satte upp den, som ett litet minne! (:

På kvällen gick jag hem till Ramona där även Erika var! Vi lagade tacos, kollade på en film, Dear John hette den, riktigt bra faktiskt! Den blev ju inte sämre heller av att huvudpersonen är grymt snygg. Channing Tatum heter hetingen (;

Här har vi honom, lite utåtstående öron kanske, but who cares när han både är snygg, söt och har sexig kropp på samma gång + att han är en av killar som faktiskt passar i snaggat (;

Idag har jag varit inne i stan och träffat Martyna! Det blev ett kärt återseende. Vi tog en fika på Askelyckan där vi satt kvar tills bussen gick. Hade mycket o prata om och jag längtar sjukt mycket tills jag åker upp till Stockholm för o hälsa på, kommer bli så roligt!!

F.ö. så är jag såå glad! Allt detdär med att åka till Thailand sket ju sig ganska rejält... MEN, nu är det ganska säkert, jag kan åka iväg en vecka utomlandssportlovet!! Har fixat så en jobbarkompis kan ta 4 av mina pass, så sjukt snällt av henne! Så nu är det bara onsdagen som jag måste fixa, sen är det klart!! Bara reskompis som saknas, men det löser sig förhoppningsvis, annars blir jag arg. Men nu är jag glad :D


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0