Älskade dag

HEEEJ!
Dagen har varit toppenbra!
Började med jobb, gick bra! Sen fick jag mess från Malin som jag inte träffat sen studenten, hon var i Växjö o undrade om vi skulle ses! Såklart ville jag det, träffade även Hannah, eftersom dom två var först. Väldigt kul o träffa dom igen, verkligen!! (:

Sen fick jag reda på att Malin kunde ta mitt pass den fredagen som var ett litet problem, eftersom flyget gick då till det stället vi ville till. Hur bra o snällt som helst! Så ikväll har jag bokat flyg+hotell till Egypten åt mig och Erika. SÅ underbart ska det bli o komma bort en veckan. Som jag längtar. Så skönt att det är all-inclusive med, behöver verkligen inte tänka på nått sånt, utan bara njuuuta av att Äntligen vara ledig mer än 2 dagar i rad.


Seriöst, jag dör! Hur fint är det inte eller? Tänk, om mindre än 1 månad är jag där!!!

Aa... iaf. Annars har jag fixat med papper, ringt referenser o skrivit ut lite grejjer. Fick reda på att jag ska jobba dubbelpass imon, så jag kommer inte hem förrän typ tio i 12.. känns ju lite jävligt måste jag erkänna. Men man måste ju ställa upp när personen i fråga ställt upp så mkt för mig!! Iaf, så har jag ju även fått packa endel idag eftersom jag knappt hinner imon och sen åker jag ju till Stockholm på torsdag, ska bli gryyymt!!! :D

Så lär inte hinna uppdatera innan jag åker, men ha det bra vettja! För det ska jag ha. F.ö. Jag älskar livet just nu.. precis just nu är allt ganska jäkla bra!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0