4:e i rad

Tjoo....
Dagen har varit helt okej. Började med ett swettigt träningspass på gymmet. Fjärde dagen i rad som jag tränar, typ första gången i mitt liv som jag tränat så haha. 

Sen bar det av till jobbet. Först var det värsta lugnt, sen kommer huuur mkt folk som helst. Typ 5 kunder på utsidan o 12 på insidan, blev hur stressigt som helst, kändes som det aldrig tog slut. Sen efter att Madde hade gått så var det också ganska mkt folk o det var folk nästan hela eftermiddagen.. så det finns ju vissa stunder man önskar att vi var två som jobbade även på eftermiddagarna.. Speciellt då man hör nån kund som idag "ÅÅh tåget går snart.. vi kanske ska gå till pressbyrån istället" odå blir man ju ännu mer stressad för man vill hinna ta dom så dom inte går dit. hehe.

Åkte hem med pappa, duschade åt mat och har försökt att kolla på en film men tv:n laggar ju hela tiden så går väl sådär.. lite typiskt eftersom filmen verkar bra, 27 dresses heter den!
Imorgon är det fredag o nästan helg. Eller ja, helg o helg, jag jobbar ju helga helgen. Imorgon är det dessutom dubbelpass för min del, inte taggad. Dock ska det bli trevlig att träffa några underbaringar i några timmar som jag har ledigt mellan mina pass. Kommer bli bra mycket bra (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0