Timmar kvar

Helllluuu!
Dagen har varit bra. Började ju som sagt bra med ett telefonsamtal från Mathilda. På jobbet gick det väl bra, var ganska mkt folk hela tiden. Sen stack jag och tränade. Sen hem och har mest packat, fixat mat, suttit vid datorn och laddat hem lite ny musik och fixat en ny lista med massa blandad musik som jag kan ha i Pontus gamla ipod eftersom min egna är på lagning. Denna har ju dock inte så mkt plats så all min musik får inte plats, därför jag får göra en ny lista där jag kan lägga in massa gammal o ny härligt skön musik!

Tänk, nu är det bara några timmar kvar tills vi åker!!! Klockan 04.00 ska vi åka från Erika neråt Malmö. Vid kvart i 9 går planet. Vid kvart över 1 är vi framme i Fuerteventura! Galet, kan fortfarande inte fatta att vi faktiskt ska åka iväg, kommer nog inte fatta förrän vi faktiskt står på flygplatsen typ!! Ska bli så skönt verkligen, bara komma bort från all äcklig kyla o snö, hatar det lite nu. Vill ha sol o värme.. det hoppas jag jag får nu! (:

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska sova eller skita i det.. jag menar, jag ska ändå upp isf om mindre än 3 timmar.. kan ju sova i bilen! Blir nog till att packa färdigt det sista och kolla på lite program på nån kanal på internet! Får se när jag uppdaterar nästa gång. Ha det bra vart du än är, för det ska jag ha, dit jag ska!! ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0