Kärlekens dag

Tjaa!
Dagen har varit bra. Vaknade först vid 6-tiden och kände mig värsta pigg, men när jag väl somnade om och vaknade vid kvart över 9 och skulle upp var jag galet trött.. menmen, upp kom jag. Stack till jobbet. Lagom mycket folk. Sen gick jag och hämtade mina bilder som jag framkallat + köpte lite lotter till Pontus i Alla Hjärtans Dag-present. Gick tillbaka till jobbet för att klippa till fotona som jag sedan satte in i en stor ram som jag gav till mamma och pappa i present, glada blev dom (:

Vi åt god mat när jag kom hem, inbakad fläskfilé och nån pasta! Fick ett halsband och ett par öronhängen och en trisslott av mamma och pappa, sen fick jag några luktljus av broder mig, luktade gott gjorde dom iaf!
Har duschat oså och nu tänkte jag kolla oth-avsnittet jag missade igår, måste även se solsidan som jag också missade igår eftersom jag jobbade.

Fyfan vad kallt det var förresten idag på jobbet, har ändå typ 4 tröjor/t-shirt på mig, men inte hjälper det. Blir nog till att ta på sig två par "byxor" imon. Men får tänka positivt, bara 3 jobbdagar kvar, sen åker jag!! Känns fortfarande inte som man ska iväg, ska bli så sjukt härligt att komma härifrån!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0