It's a sunny day

Tjaa!
Gårdagen var brabra! Jobbade 9-14-tiden typ. Sen gick jag och Erika till Forex för att växla pengar inför resan! Åkte sedan upp till mammas jobb för att hämta bilen och åka vidare till ÖB där vi köpte massa gotte inför resan haha. Sen till Maxi där jag köpte kokosnötsolja, som det ska stekas (; Sen stack gick vi till Grand samarkand o satte oss på Askelyckan för lite fika och prat om resan, längtar! Sen gick Rebecka förbi så hon kom o satte sig en stund, kul o träffa henne också! Sen åkte vi hem.

Duschade o fixade mig, åt lite pizza med pappa o Pontus. Sen åkte jag in till stan till Lina som hade lite 20-årsförfest. Vi var 13 stycken i hennes kök, blev lite trångt men det funkade fint o alla var så taggade.. så blev lite avendsjuk eftersom inte jag kunde följa med ut. Jag började ju jobba vid halv 11 så stack vid kvart över efter en trevlig stund hos Lina!
Jobbet gick bara bra, inte överdrivet mkt folk precis, kom iväg ganska snabbt efter att vi stängt så det var skönt.

Ännu skönare idag var att jag vaknade redan vid 11-tiden, hatar när man har jobbat o sover bort halva dagarna bara för att man kommer hem så sent. Åt frukost, satt lite vid datorn. Sen gjorde jag något oväntat. Tog mig en löptur i det underbara vädret. Riktigt skönt var det, sprang nog nästan en mil faktiskt! Nu har jag ganska ont i benen men det är ju bra!
Om en timme blir det att åka in till stan igen för jobb.. inte alls taggad. Ska nog göra mig lite kaffe så kanske jag blir lika speedad som jag var igår när jag kom till jobbet haha, Jea trodde seriöst att jag hade druckit!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0