En halv bra dag

Hola!
Första arbetsdagen på en och enhalv vecka är nu avklarad. Det var ingen mjukstart om man säger så, var ganska fullt upp hela tiden. Som tur va var det inte kallt o blåsigt. Slutade vid halv 6. Åkte till Samarkand för att hämta min Ipod som varit på lagning. Sen är jag ju självklart en klant på vägen till Grand Samarkand. Börjar springa.. märker inte att ena facket i väskan är öppet.. o vips så ramlade den nya Ipoden ut.. så typiskt. verkligen. Men, den är hel o verkar funka iaf.

Väl inne så går jag för o se om Rebecka jobbade vilket hon till min stora glädje gjorde så det blev lite snack med henne, mycket trevligt! Sen helt plötsligt får jag syn på Johanna så går bort till henne o hennes kompis. Sen åker jag o Johanna till Idrottskliniken, jag tränar, hon solar. Åker sedan till donken o köper en god sallad. Åker en sväng med bilen för att prata igenom allt vi missat sen senast!

Är skönt o vara igång med träningen igen även om det inte blev så lång tid idag. Imorgon får det bli mer! Fan, så jävla typiskt, såfort man sätter sin fot i detta kalla land börjar man fjälla. Min rygg fjällar som bara den, och verkar inte vilja sluta. Ge mig Sol och Värme!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0