Don't know what to write

Tjao.!
Var några dagar sen jag skrev sist, orkar typ aldrig skiva nuförtiden. Men veckan har väl ändå inte varit så händelserik, har mest inneburit jobb och träning. Köpte ju träningskort i måndags och har numer en träningskompis i form av Johanna, funfun (: Så nu kan jag träna hur mkt jag vill fram till i början av Maj nångång, bara att kämpa på!

Gårdagen var ju lång om man säger så. Kom till jobbet vid halv 9 och slutade vid 2. Då kom Johanna så åkte vi upp o tränade. Sen blev det ner till Broqvist för lite "mat", vi delade på en skagen-macka/bakelse och varsin chokladboll, gott! Sen vid halv 6 började jag jobba igen och slutade vid halv 11, var hemma vid 11-tiden. Var direkt hopp i säng, var väldans trött. Men skönt var det att lägga sig så "tidigt" eftersom jag för en gångs skull vaknade av mig själv imorse!

Efter att jag kom hem från jobbet idag har jag bara varit hemma. Beställde hem en ny kamera då min förra är borttappad (...) så hoppas på att få hem den innan avresa vilket inte borde vara några problem. Ska fixa en grejj nu sen sova. Imorgon är det en ny lång dag. Fast ska bli roligt under eftermiddagen och början av kvällen iaf!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0