Avbokad resa, ny bokad

Helluu!!
Dagen har gått snabbt. Gick upp tidigt för att åka in med mamma o börja jobba vid halv 9. Slutade redan 2 idag, såå skönt är det o sluta tidigt!! På hemvägen ringde dom från Solresor där jag bokat min resa och frågade om jag vill avbeställa eller omboka, men sen så fick jag reda på att det vad fullt under den helgen jag kunde åka så fick avboka så jag får pengarna tillbaka.

När jag kom hem ringde jag till olika resebyråer för att se om någon hade nån resa över. Kändes först som det skulle vara omöjligt att hitta något hyfsat fint för vettigt pris. Iaf så tipsade en från fritidsresor mig om ett lägenhetshotell på Lanzarote som kostade runt 6100 kr för en vecka. Hon "preliminärbokade" det åt mig, så skulle jag betala senast 19.00 om jag ville ha det.
Men jag kollade sedan runt lite mer, och då hittade jag ett faktikskt rätt fint hotell jättenära stranden som ligger i Fuerteventura så ringde Erika o berättade lite om det, och nu är det bokat!! =D Kostade dock 8400 menn då la vi till så vi fick all-inclusive vilket jag tycker är värt! Slipper man stå o laga mat själv varje dag.. nej, jag vill bara kunna njuta av min semester och få allt serverat (;

Är sååå glad att det löste sig tillslut, känns så skönt o ha något o se fram emot, det är ju faktiskt bara 2 veckor kvar, o det går fort!! Nu måste jag köpa nytt gymkort då mitt förra ha gått ut så man kan träna hårt in i det sista inför beachen (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0