Att höra en röst

Detta blir ett kort litet glatt inlägg! Måste bara skriva att jag är så glad!! Min bästaste Mathilda ringde mig för nån halvtimma sen!! Åhh, var såå längesen jag hörde hennes röst, blev så glad att hon ringde!! Sakna henne massor och tänker på henne nu när det händer lite jobbiga saker där nere. Önskar jag kunde vara med henne.

Gilla att det kom en sorglig låt och man nästan fick tårar i ögonen bara för att man saknar henne så mkt! Hittade denna bilden från sommaren 2009 när vi jobbade på Öland. Vi har gjort så mkt ihop, har så många fina roliga underbara minnen och vill bara att hon ska komma hem så man kan få ännu fler fina minnen ihop. Men är såklart glad för hennes skull att hon är iväg och upplever nått sånthär, det är stort och vågat. Jag är imponerad att hon klarar av detta!!!

Älskar dig Mathilda. <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0