6 timmar kvar

Helluu!
Dagen har varit najs. Började jobba vid 9 och slutade vid 2. Efter jobbet skulle jag egentligen träna men Rebecka messade o frågade om vi skulle träffas över en fika, och eftersom jag oftast prioterar fina vänner framför det mesta så vill jag såklart träffa henne! Det blev några mysiga trevliga timmar med lite catch up sen senast!

Åkte med mamma hem vid halv 5-tiden. Åkte förbi Ica för at hämta upp paketet med kameran som hade kommit. Skönt att äntligen ha en kamera igen lagom till resan! Har packat lite mer under kvällen, känns fortfarande inte som att man ska åka iväg. Tänk, bara 6 arbetstimmar kvar, sen är jag ledig i en och enhalv vecka, så härligt!! Men kommer nog inte fatta att vi ska iväg förräns jag står på flygplatsen. Gud så galet skönt!

Har även varit duktig och lagat lite mat tills imon, lever ju typ på faijitas och kycklingpaj annars xD Men imon blir det couscous med en köttbullar och en blandning av rivna morötter, tomat och paprika blandat med lite matlagningsgrädde. Smakade lite och det var faktsikt mkt gott.. oså är det ju lite nyttigt också (;
Har precis kollat på senaste oth-avsnittet, såå bra verkligen, kan inte sluta älska oth, sån kärlek! <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0