Yalllaaaaa-yellyyshott

Tjaa!
Några dagar sen sist.. igen. Iaf, senast var det ju dags för föreläsning och pubkväll. Träffade först Ida på grönan, kuul och träffa henne igen, var ett tag sen sist. Amal hängde även med och åkte en del karuseller! Sen blev det föreläsning, intressant sådan. Det bjöds även på öl, cider och vin, inte fel. Sen blev det Lejonbacken där massa grönare var. Sist men inte minst, skeppsbar. Det blev en rolig kväll som vanlig, mycket skratt och fnitter som vanligt för min del, men det är tydligen ganska kul.

Måndagen och tisdagen var det jobb som gällde, gick bra, men man märker verkligen att det är lågsäsong nu, fett lite o göra. Känns ju lite sad kanske.

Igår var jag ledig så åkte in till stan och mötte upp Emma och Linda. Vi planerade utklädnad inför den kommande stjärngalan. Är sjukt taggad, kan bli gaalet. Sen åkte vi till.. grönan, surprise! Åkte en del karuseller, åt mat och pratade med vänner. Åkte hem en sväng o fixade mig för att sedan åka tillbaka mot Medis. Mötte upp Linda och Emma igen. Vi gick till Hellströms dit även Maija ochc Martyna kom. För en gångs skull fick jag de efterlängtade Yellyshotten!! Den ena var god, den andra var inte lika god. Vi satte oss vid ett bord, 1 kille frågade om han o hans kompisar fick joina, utan o tänka efter sa ja jag. Det slutade alltså med att vi, fem tjejer satt där med sex 92/93:or.. vi gick ganska fort. Skeppsbar blev det där en hel del grönan folk var. Det blev asgoda shotts och annat trevligt. En skön kväll med skönt folk. Blev dock jätteseg vid strax efter två så jag Lucas och hans kompis drog till Donken o käkade innan hemfärd.

Idag har jag inte hunnit göra mycket mer än äta frukost, tvätta och duscha. Ska in till stan snart tänkte jag o fixa lite grejjer. Fick ju lön inatt så ska ta ut lite pengar osv. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, hörde nått om löne-öl.. låter ganska trevligt i mina öron, eller löne-cider låter bättre. Anyway, lets see what happens.
Förresten hände nått skumt inatt när jag gick hem.. men det tar jag nån annan gång.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0