we wanna dance

Hellu.!
De senaste dagarna har mest bestått av jobb. Det har varit fint väder så det har varit endel o göra ändå. I fredags åkte jag och Karin hem till Alexandra på kvällen. Hon fyller 20 på måndag så hon hade lite 20-årsfirande så det var vi och ett gäng som satt och drack och körde ölspelet osv. Trevligt var det iaf! Sen fick jag skjuts till stationen så jag kunde åka vidare in till stan där jag mötte upp Karin som hade åkt lite tidigare. Vi var först i Kungsträdgården där det var Pride-fest. Vi ville ju dock dansa och det stängde ju vid 2 så vi drog till Skeppsbar för vi visste att det hade dansgolv. Vi kom dit och gick ner till dansgolvet och möter den tråkiga synen.. det är ganska tomt, typ 5 pers som står o dansar.. kul. Vi går upp till baren igen där jag blir kvar resten av kvällen. Det var en trevlig kväll allt som allt iaf trots att det inte blev nån dans.

Igår var det jobb hela kvällen fram till halv 1. Sen gick jag och Maija till Galärparken o sedan vidare till kungsträdgården där vi mötte upp Emilia med flera. Var där o lyssnade/dansade till karaoke, sen stängde det vid 2 o vi ville ju dansa så vi tänkte att vi skulle dra först till Skeppsbar, kolla läget, o sen vidare till Patricia. Väl framme på Skeppsbar kommer vi inte in för dom ska stänga snart, och Patricia kommer vi inte heller in för en i sällskapet hade tydligen inte tillräckligt "lämplig" klädsel för att komma in. Tråkigt menmen, kanske lika bra, inte slösat några pengar iaf!

Idag vaknade jag vid 12 av alarmet. Gick upp o hängde upp tvätt från gårdagen samt la in en till masik. Damsög rummet så nu ser det rent och fräscht ut igen. Duschade och åt precis frukost. Ska bärja fixa mig snart och bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll kanske. Kommer ha beslutsångest, är ju skitväder så måste ju hade nått så man inte fryser, men tanken är väl att dra till dansgolv ikväll odå vill man ju inte svettas sönder heller. Jobb blir det iaf vid halv 5, lär vara rätt lugnt i parken eftersom det har ösregnat till o från. Hoppas jag får jobba i Wåfflan idag, då blir det att tagga till skön musik inför kvällen istället ;D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0