När spriten går in.. går vettet ut

Oj vad tiden flyger förbi. Har inte varit hemma så mycket den senaste veckan känns det som, därav dålig uppdatering. Så blir en "liten" sammanfattning vad som hänt i mitt liv.

Torsdag: Det blev en form av utgång trots allt. Mötte upp Paulina och Elleonor i stan, vi stack till Dovas dit även Karin, Anastasia, Martyna och Jonathan kom. Blev inte en så lång kväll för min del, men trevligt så länge det varade.

Fredag: Jobbade till halv 9. Sen gick jag, Karin och några andra till Karl-Mikael för lite gott att dricka. Billigt blev det också, 18 spänn för en cider och 20 för en 7:a drink typ hehe, sånt gillar vi!! Sen tänkte vi då dra till ett partyplace, Paradise eller nått sånt hette det. Gayklubb, men vi tänkte att det kunde bli kul, är ju kul på Patricia. Men nja, 40 min senare stack vi. Tänkte Skepps, men kom inte in för det var fullt typ, så drog till After o dansade där ett tag.

Lördag: En galen dag på jobbet, väldigt underbemannat o en massa folk. Skönt att man slutade halv 6. Tanken var att jag skulle hem, det hade jag lovat mig. MEN det var ju underbart väder, så chillade kvar på grönan ett tag till, satt i massagerummet 1 timme innan Karin kom till grönan. Vi åkte till Skeppsbar redan vid halv 10 typ, satt bara och pratade o hade trevligt. Senare kom det fler folk, en del från grönan så det blev en riktigt trevlig spontan utgång. Dans blev det ju också eftersom dansgolvet var öppet.

Söndag: En riktigt seg dag på jobbet, kändes som den aldrig skulle ta slut. Kan bero på att jag började 9 och hade sovit runt 2 timmar och bara ville sluta så man kunde tagga pubkväll. Tillslut så blev klockan 6. Stack ner till bryggan med ett gäng härliga människor. Sen drog vi till Lejonbacken för officiell pubkväll vilket i vanliga fall innebär dansgolv. Denna gång var det dock inte öppet, fett besviken. Det blev en minst sagt galen kväll. Minnesluckorna från Lejonbacken är stora. Drog sen till Skeppsbar där minnet är bättre. Kan berott på att jag bara drack vatten på Lejonbacken.. men väl på Skeppsbar blir vi bjudna på stora shots + att man tänker att man kunde köpa 1 glas vin till, så efter donken är minnet svagare. Men hem kom jag iaf. En påse med skor fattigare dock.

Måndag: Vaknade 8 av att klockan ringer, går upp, sätter mig vid datorn, inser att klockan bara är 8 och att jag inte borde vara uppe sådär tidigt eftersom jag inte börjar förrän 2. Förvirrad eller vad? Möter Emma på båten till jobbet, vi kollar på varann och gapskrattar. Nån mer som var lite vääl glad i söndags haha. Det var en intressant dag på jobbet, fick höra både det ena o de andra. Kul att andra kan berätta det man själv inte kommer ihåg. Lugn dag på jobbet vare iaf, skönt det!

Idag: Hyfsat lugn dag på jobbet igen, hade städtävling så jag och Catrin städade som galningar, fint pris utlovas. Detta ska vi vinna, Wåfflan har ju vunnit städtävling innan så.. chansen är ju inte helt utesluten (;
Är nu ledig i 2 dagar. En o annan plan har jag för dessa dagar, det roliga är att båda dagarna planeras att besöka Grönan nån gång iaf.. för ovanlighetens skull liksom.. nämen det finns faktiskt två bra anledningar. Imon = Rockbjörnen. Torsdag = Oskar Linnros. Helt okej. Resten märker vi vad som händer.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0