I'm home

Tjaa!
Då var man hemma i civilisationen igen. Har varit "hemma" i stugan i de småländska skogarna ett par dar, söndag till onsdag. Det var så långt in i skogarna att det knappt fanns nån täckning på mobilen, då är man långt :p
Det har varit mycket trevligt iaf, träffa familjen, morbror + sambo + kusin gånger 2, farmor och farfar och vännen Johanna! Även en hel del sol och bad har det blivit. Blev ju årets första dopp iår, hann iaf innan det blev augusti hehe. Hade verkligen tur med vädret, väldigt soligt varje dag!!
Åkte till en älgpark också hehe. Var lite intressant.. eller kul o fota älgarna på nära håll, väldigt nära. Dom åt ju mat ut våra händer tillomed, så tama var dom.

Igår sent på kvällen kom jag hem. Gjorde inte så mkt mer än o åka hem o sova.
Idag blev det upp rätt tidigt för att jobba. Har dock varit en väldigt bra dag om man ska se det positivt! Har ju blivit EA (enhetsansvarig) för Wåfflan så hade utbildning mellan 13-16. Intressant och kul, nu är man peppad!!! Så det blev inte många timmar som jag faktiskt jobbade. Det är ju underbart väder ute så jag känner mig lite dålig som sitter här inne men var verkligen tvungen att åka hem efter jobbet då min vattenflaska hade läckt ut i skåpet under tiden jag vart iväd, dvs. i princip alla mina jobbkläder + handduk var blöta utav saften som var i, luktade lagom fräscht. Ena maskinen tvätt är ilagd iaf. Ont i huvudet har jag fått så det blir nog bara att vara hemma ikväll. Kan behövas såhär inför helgen. Ska ändå kolla upp intressanta saker på internet. Pratade med Rebecka innan, och vi har planer. Fina sådana. Så jaa, vi får väl se hur detta utvecklas!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0