Buissnes woman

Tja där!
Några dagar sen sist. Har hänt lite roliga grejjer sen sist. Har blivit lite rikare pga. försäljning av mina vip-åkband jag fick när jag blev månadens stjärna. 600 spänn bara sådär var inte fel. Sen la jag ut mina andra biljetter på blocket, trodde inte jag skulle få så många svar, men efter 24 timmar hade jag redan fått runt 15 svar!!! Har dock bara sålt 2 stycken inträdesbiljetter, har knappt haft tid o svara alla, så har bara svarat till några få.

Har även hunnit med några utgångar. Var ute både onsdag, torsdag och igår. Mer o mindre nyktert. Har de tre senaste nätterna sovit sammanlagt sovit runt 8 timmar. Kroppen var ganska tröttt idag på jobbet, speciellt då jag började 9. I Onsdags blev det iaf Oxid med Anna och Cissi! Det var sista gången Daniel jobbade där så tänkte att vi skulle gå då. Dock var musiken inte den bästa men annars var det fint.

I torsdags blev det galet med grönanfolket. Jag och Maija åkte mot stan och mötte upp Emilia, Anna och Carl. Vi gick mot kungsträdgården och Skeppsbar där det var lite grönanfolk. Det kom fler o fler under kvällen. Ja det var en kul kväll iaf.

Igår blev det rätt spontant. Var först med Anna efter jobbet. Vi gick till ett fik och drack kaffe o bara hade mys. Sen gick vi hem till henne, åt kakor o dipp i väntan på Cissi. Sen gick jag och Cissi ut. Gick först till Hellstöms i hopp om att kunna köpa Jellyshots, men det sket sig då dom bara serverades på onsdagar. Det var ju typiskt eftersom det var enda anledningen till att vi stack dit. Vi drog till Wok house och körde lite, sen kom även Sarah. Vi åkte till After, var där, gick till Skeppsbar en sväng, sen tillbaka till after.

Idag började jag vid 9. Var ganska tungt att komma upp ur sängen. Men dagen på jobbet har ändå gått bra och relativt snabbt. Hade galen överenergi i början, skrattade åt allt och inget. Nu är jag hemma. Dricker av mitt nya te jag köpte på hemvägen, rabarber och vanilj, riktigt gott. Blir till 99% hemmakväll ikväll. Behöver det om jag ska orka med morgondagen vilket innebär lång jobbdag och pubkväll. Låter helt okej ändå.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0