Tiden rinner iväg

Tjaa!
Helgen är ju helt över och sista veckan i Växjö påbörjad. I förra inlägget skrev jag ju bara om min nya telefon och inget om vad jag gjort i helgen. Så tänkte ägna detta inlägg åt det.

I fredags åkte jag och hämtade Maria efter jobbet. Vi åkte hem och fixade oss hos mig, sen kom även Erika. Vi åt ost, kex och drack vin i uterummet, trevligt värre! Sen fick vi skjuts av Erikas syrras snälla pojkvän till stan där vi fortsatte dricka hemma hos Maria innan vi begav oss mot Terrassen. Där var det en sjukt lång kö och det tog över 1 timma att komma in. Väl inne ha jag superkul med massa dans! Dock blev det lite tråkigt för Erika som råkade bli nockad i ansiktet så hon fick sjukt ont. Men jag hade en trevlig kväll trots allt!

I lördags solade jag en sväng på dagen innan vi åkte till Tingsryd för att fira Krille och Lasse. Ja, det har jag ju redan skrivit om. Åkte iaf hem till Henke sen där Lina mfl. var och festade lite smått. Vi spelade kubb och klädpoker. Det gick skit för mig båda gångerna om man säger så. Men tror allt att det var nått lurt där när vi körde klädpoker, SÅ dålig kan jag ju inte vara, kändes som dom fuskade till sig dom bästa korten hela tiden :( Men det var en rolig kväll ändå!!


Igår så varvade jag solning med tvättning med fix med mobil osv. Senare på kvällen kom Rebecka hit. Vi gick en långpromenad för att sedan äta morötter, popcorn och dipp framför Big Brother, samt uppdatera varandra! Sista gången vi ses på länge så det var behövligt, en riktigt mysig kväll med en underbar vän (:

Idag var det jobb. Dock gå bussarna sämst eftersom det var röd dag så fick åka in redan vid 9-tiden (jag började halv 12). Så gick en promenad runt sjön för att sedan lägga mig på en bänk och steka ansiktet lite. Jobbet gick bra, tur att jag hade sällskap av en annan tjej som ska börja där.
Träffade sedan Jessica för lite mat på Spice 'n Rise. Mycket gott och trevligt sällskap, kommer även sakna denna fina människa och hennes skratt!

När jag kom hem gick jag en promenad med Johanna.. min kära promenadskompis! Kommer sakna våra långa rundor i Rottne och runtom!

Så även denna helg har varit suuperbra! Har hunnit med o träffa de flesta närmsta vännerna som jag velat träffa och det känns ju bra! Kommer sakna Er, men vi kommer ju hålla kontakten och ni är alltid välkomna upp till Stockholm!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0