Superbra helg, men även lite missnöjd

Tja!
Nu börjar även denna helg lida mot sitt slut. Det har varit en toppenhelg verkligen!
Fredagen var det jobb. Åkte hem till Lina direkt efter för att fixa mig oså. Sen åkte vi hem till Josefin där även Matilda var. Dit kom lite annat folk också för förfest. Sen stack vi ner till stan för att gå ut. Var först på Lagerlunden, sen stack vi en kort sväng till Sports, sen avslutade vi på Grace.

Det blev en mycket trevlig kväll. Dock står jag i kön för att hämta ut min jacka och inser att klockan är 02.12 och min buss går 02.15. Lite jobbigt läge där. Väljer att ge min "nummerlapp" till Lina som då kan hämta ut min jacka. Själv springer jag mot andra hållplatsen för att hinna med bussen. Vilket jag gör som tur väl var.

Gårdagen vaknar man upp och mår sämst. Förtjänade det förvisso, men det är aldrig kul. Passar på att sola nån timma, superskönt. Sen efter lite telefonringande får jag tag i Matilda. Åker in till stan för att hämta mina grejjer jag inte fick med mig. Sen möter jag upp Matilda och Josefin. Vi åker hem till Matilda där vi dricker te och har det mysigt i solen (:

Sen stack vi ner till stan för att äta fetto-mat på Exelle, åt en hel pizza så kan ju säga att jag blev sjukt mätt. Efter det åkte vi hem till Matilda igen för att fixa till oss något innan vi begav oss till Daniel. Han hade lite förfest hemma hos sig så det var endel folk. Men vi mådde ju fortfarande inte så bra så vi körde på nyktert, men det var trevligt ändå. Sen åkte vi tre till Max för att dricka lite till, var sjukt törstiga hela tiden. Jag köpte nån "lyxmilkshake", hur onyttig får man bli?!! Sen åkte jag och Josefin ner till stan en snabbis för att träffa Daniel o c:o igen, men sen åkte jag hem vid halv 1-tiden.

Idag har det ju inte varit riktigt så soligt som igår, till min "stora" besvikelse, hade hoppats på att kunna bättre brännan (; Men har fått andra bra saker gjorda. Ringt samtal angående boende, packat och fixat med papper osv. Åkte sedan in till stan för att möta upp Rebecka för en promenad runt sjön. Mycket trevligt det!
Har ikväll kollat på Big Brother, fortsatt packa och sitter nu och undrar hur jag ska få med mig allt, har ju massa saker. Undra då hur det kommer gå när jag väl åker upp för att stanna?! Kommer behöva minst 5 resväskor!!

Färgade håret idag förresten. Blev väl inte supernöjd. Det blev ganska mkt mörkt. Typiskt. Men om jag har tur vänjer jag mig vid det och tycker det är fint förr eller senare. Men inte ska jag deppa för det. Jag har haft en superfn helg, umgåtts med underbara människor så varför klaga (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0