Sista jobbhelgen avklarad

Hejsan!
Nu var det ett par dagar sen jag skrev. Helgen har gått, och den har gått fort! Har varit jobb, jobb och mera jobb. Nattjobb fredag och lördag. Jobbade med Malin denna helgen eftersom jag och den andra Malin hade bytt helg. Vi friterade bananer som vi stoppade i choklad i, sjukt gott och beroendeframkallande!! Detta var även min sista jobbhelg på detta jobbet!! Känns lite sjukt ändå, men ändå lite skönt måste jag erkänna.

Idag var det jobb som vanligt. Efter jobbet blev det en jobbingtur runt sjön i det underbara vädret. Äntligen lite sol efter en väldigt grå och dyster helg. Åkte hem o var hemma en stund, sen kom Johanna förbi så gick vi en promenad, mycket skönt och trevligt det också!
Sen jag kom hem har det blivit dusch oså har jag gjort mat till imon, klycklingfilé-sallad. Blev dock ganska fattigt då vi bara hade gurka och sallad hemma hehe.
Skärde upp lite gurk och morots-stavar också som jag ätit med god dipp. Börjar nästa gå mot det sundare livet nu (; Nja.. men måste iaf ta tag i de där extrafettet, fyyy. Vill inte gå mot fetare tider. Kommer bli lättare när man flyttar till Stockholm och kommer jobba på ett jobb som man inte har kakor på arbetsplatsen som man kan ta av när man blir sugen hehe ^^.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0