Packning påbörjad.

Tja!
Förkylningen håller i sig, snorar som en jäkel. Inte speciellt mysigt när man ska göra mat åt kunderna, känner sig sådär lagom fräsch. Öppnade iaf på jobbet idag så det var skönt att sluta tidigt. Var supertrött på bussen och när jag kom hem men efter en stor kopp kaffe så blev jag lite piggare. Ringde till Grönan ang. mitt OCR-nummer som blivit lite fel, måste ju rätta till det så jag får lön för utbildningsdagarna. Har även suttit och läst olika manus för de enheterna jag kommer jobba inom.

Sen började jag faktistk plocka ut kläder från min garderob som jag ska ha med mig i min lilla flytt. En viss skillnad kan man ju se före o efter.. nu ser man ju faktiskt hur många klänningar det är.

Min lillebror har en stor hockeytrunk som jag kan låna och det bästa är att den har hjul, annars hade jag aldrig orkat bära den!! Men toppen är det iaf, för där får det ju plats supermycket!
Sen gick jag och Erika på en promenad. Var mycket härligt och trevligt, hade massa o prata om! (:

När jag kom hem hade jag nästan glömt bort att mitt rum ser ut som ett helvete och att man inte kan sitta i sängen, så det första jag fick göra var att lägga ner allt lite halvslarvigt i hockeytrunken.

Nu sitter jag här tycker det är allmänt jobbigt att andas då näsan är igentäppt. Låt detta gå över väldigt väldigt snart. Orkar inte med det.
Men samma sak som igår, annars känns livet väldigt bra för tillfället! Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag faktiskt flyttar snart!! Tänk, om 1 vecka är detta min sista kväll här i Rottne på ett bra tag. Sen vet jag ju inte vad som händer efter Grönan. Vem vet, jag kanske trivs så bra så jag stannar kvar? We will see.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0