På plats :D

Helluuu!
Då var dagen kommen. Gick upp vid 6 för att åka med mamma in till pappas jobb vid kvart i 7. Sen fick jag skjuts ner till stan, som tur var, hade aldrig klarat det annars. Åkte bussen upp till Stockholm, inte lika drygt denna gång. Möttes upp av Martyna som hjälpte mig att bära. Dock hann vi inte mer än till där det fanns massa taxi förrän jag kände att "man kan ju alltid fråga hur mkt det kostar".. Sagt och gjort, nån minut senare satt vi i taxin påväg till mitt nya hem! Kostade några 100-lappar men fett värt med tanke på omständigheterna som skulle uppstått annars!

Väl på plats packade jag upp det viktigaste, dvs. maten. Sen åkte jag och Martyna ner till Gamla stan och satte oss på After för ett glas vitt. Superhärligt var det, solen stekte som tusan och känslan av att vara här var underbar!
Åkte dock hem redan vid halv 7, kände att jag ville packa upp o få iordning allt. Så nu är allt uppackat och jag är faktiskt ovanligt trött. Kanske inte så konstigt iofs. Men blir nog läggdax om inte alltför länge.

Imon är det ju första arbetsdagen, är rätt nervös faktiskt över hur det ska gå, tänk om det går jättedåligt? Att man är helt virrig och gör fel. Aja, ska göra mitt bästa! Uppdatering kommer...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0