Övertrött?

Sitter i sängen och underhåller mig med att hitta massa grupper på fb som innehåller ordet "awkward". Sökte på det för jag tänkte att det nog skulle komma upp en och annan rolig. Och jagvisst gjorde det de. Dock är det kanske bara jag som tycker det. Just nu är klockan halv 1 och jag är nog rätt trött egentligen för jag sitter här och skrattar rakt ut åt oliga gruppers namn. Men dom är ju faktiskt lite klockrena, endel av dom. Bjuder på några:

-That awkward moment when you start telling a story and you realize no one's listening, so you slowly fade out and pretend you never said anything.


- The awkward moment when you open a present and it sucks. (hahah kan känna igen mig)

- The awkward moment when your unsure if someone is a girl or a boy. (har hänt på jobbet exempelvis)

- What Did You Get On The Test?" "98, you?" "48" Awkward... (haha dog lite smått när jag tänkte tillbaka på en situation fast det var tvärtom, hade svårt att hålla mig, fan vad jag skämdes..)

Ja, det var några stycken. haha. Jag är ganska lättunderhållen ibland om man säger så. Dagen i övrigt har mest bestått av jobb och påskmat med familjen samt lite planering inför morgondagen (fredag). Kan nog bli suuper!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0