Mitt i röran

Tjaa!
Då sitter man här en snabbis efter en kort arbetsdag på 5 timmar. Gick dock upp redan vid tio i 6 för att åka in med pappa vid halv 7-tiden, ville inte ta bussen även om jag inte började förrän 9. Så började morgonen med att gå en promenad runt sjön, riktigt härligt då solen hann komma fram!

Sen var det jobb, det absolut sista jobbpasset på detta jobb. Känns lite sjukt. Kan inte riktigt fatta det ännu. Känns som att man ska tillbaka dit imon igen som vanligt. Men icke. Sa hejdå till Madde, känns lite tråkigt att inte träffa henne på jättelänge, dock ska hon o hennes sambo upp till Stockholm i sommar så då får jag hoppas vi ses igen! Kommer sakna henne och de andra jobbarkompisarna, superhärliga allihop!

När jag åkte hem stannade jag till vid Sörgården för att lämna mina jobbarkläder som jag haft sen i höstas, kände att det var på tiden. När jag kom hem fikade jag mamma och bror. Sen har jag fortsatt packa, nu är det verkligen heelt proppfullt i hockeytrunken, undrar verkligen hur detta ska gå?!!! Sen har jag och mamma hjälpts åt att göra faijitas som vi ska äta ikväll + att jag ska ta med mig massa också hehe.
Erika kommer hit senare ikväll, ska ge henne en 20-årspresent och ja.. umgås lite eftersom det kanske dröjjer ett tag innan vi ses igen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0