En vecka Stockholm

Tjaa!
Då var man hemkommen från en vecka i Stockholm. En superbra vecka dessutom som har gått med en väldans fart. Eftersom det hade blivit ett långlångt inlägg om jag skulle skriva dag för dag vad jag gjort så blir det lite kort.. ska försöka iaf.

Åkte upp måndag kväll så var inte framme förrän vid 12. Sen satt vi uppe till halv 3 o snackade, sen var det upp igen vid 7-tiden för att gå första utbildningen på Gröna Lund. Det var kul o träffa lite folk som också ska börja där!
Sen åkte jag och kollade boende. Var väl kanske inte det rätta för mig, tyvärr.

onsdagen blev det tidig uppgång igen för att åka och kolla på ett annat boende vilket var mycket bättre. Enda nackdelen att det inte finns bredband och att det ligger lite längre bort. Men allt annat var super! Stannade till vid ett köpcenter på Liljeholmen och shoppade lite också, alltid kul!!

Torsdagen
var det återigen dags för utbildning. Denna gång den praktiska utbildningen. Det gick superbra och tusan vad peppad man blev. Våra EA (enhetsansvariga) verkade supertrevliga och peppade oss verkligen. Kommer nog bli jättebra dethär! Sen åkte jag hem för o fixa mig lite snabbt, lite fördrink på det och sedan utgång på Pure tror jag det hette! Dock stack vi till Hellströms först för o möta upp Martynas arbetskamrater först. Kvällen blev iaf goodigood (:

fredagen var det underbart väder så jag följde med Paulina in till stan då Martyna redan var där. Vi gick runt lite i det fins vädret. Jag följde med henne på rumsvisning innan jag mötte upp Martyna. Väntade in Kim för att sedan leta efter ett fik med uteservering och platser. Tog sin lilla tid men tillslut hittade vi ett mysigt ställe på Kungsgatan. Som jag längtar till sommaren!!
Åkte hem för att fixa till oss. Sen blev det årets först grillning med Paulina och Viktor. Supergott och mysigt. Sen blev det utgång på Lobby. Även denna kväll blev mycket lyckad!

(okej, man kan tro att de tär mitt i vintern med tanke på klädseln, men det var faktiskt..kallt.)

Igår var det sista utbildningsdagen. Ute i Solna var den.. och lite försent kommer jag ju också. Dock var det tre andra tjejer som också var lite vilsna så skönt att man inte var ensam ^^ Det gick bra iaf. Sen åkte jag hem till Martyna, segade ett bra tag. Sen åkte vi in till stan för att möta upp Paulina för ett glas vin på Friday's (?). Sen åkte vi hem eftersom vi var trötta.


Denna dagen har mest bestått utav packning och bussresa. När jag anlände till Växjö väntade Lina på mig. Vi åkte till Matilda för att säga hejdå. Hon åker ju till USA imon i 1 år!! Sjukt men kul (: Var mycket trevligt att träffa dom båda igen iaf (:

Har mest packat upp och pratat med mamma o pappa sen jag kom hem. Ska strax sova, upp o jobba 11 timmar imon. Inte pepp alls med tanke på att jag har fått en jäkla förkylning.
Okej, blev längre inlägg än jag tänkt.. menmen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0