En ny phone, men ingen Iphone

Då har man köpt en ny mobil denna helg. Var i Tingsryd igår på kalas för kusin och morbror. Då passade jag på att fråga vad jag skulle köpa för något nu när jag måste fixa så jag har internet när jag är i Stockholm. Sen har jag varit inne lite på att köpa en ny mobil också, mest Iphone har jag varit inne på.
Min kusin är dock lite anti-Iphone och tyckte jag skulle köpa en med android. Vi åkte ner till Börjes där hans pappa jobbar för att kolla lite mobiler. Såg en redan från början som jag blev lite kär i. Men trodde inte den fanns hemma och så var den liite dyr.. så det stod mellan den och två andra.. Sen kolla de Krille på lagret, och dom hade min favorit hemma, så då var det ju inget snack om saken.
En HTC Desire S blev det :D

Och jaa, jag är suuupernöjd!! Förstår att man blir beroende av sånna mobiler.. även om jag inte hunnit bli det än eftersom jag har haft annat att göra + att jag fortfarande använder den gamla mobilen till att ringa o sms eftersom jag har ett tillfälligt nytt nummer på den nya. Men snart så är jag nog också beroende av den haha. Har ju iaf redan börjat bli sån som uppdaterar status och bilder hela tiden på fb heh, men det är ju faktiskt kul :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0