En gnutta uppskattning skadar aldrig (:

Hellu!
Gårdagen var väl okej. Dock lite smått ansträngande. Började jobba vid halv 12 och slutade halv 11. Skulle egentligen bara jobba till halv 6 men sen frågade Jea om jag kunde ta hennes kvällspass då det kört ihop sig lite. Snäll som jag är (och eftersom ingen annan kan ställa upp) så tog jag det.
Men inte var man snäll, utan att få något för det. Jea kom ner till jobbet under dagen och lämnade en påse. I den var det en Vinflaska och ett Påskägg!!! Hur gullig får man vara?! Så snäll är hon, hade hon ju verkligen inte behövt! I påskägget var det f.ö. kakor. Hon har nog insett efter alla nätter vi jobbat ihop att jag är inget godismonster... jag är ett kakmonster (; Kommer iaf sakna henne o våra små skrattanfall på nätterna (:

Idag har varit en rätt bra dag ändå. Bara det att jag åkt på en hemsk förkylning och huvudvärk som inte vill försvinna. Tror nästan jag är sjuk egentligen. Men jag vill inte vara sjuk så därför går jag till jobbet ändå. Idag körde vi igång mjukglassmaskinen, farligt farligt. Är ingen stor älskare av mjukglass, men vår mjukglass var faktiskt riktigt god!

Synd att man inte blivit riktigt så grym på att göra mjukglass som den på bilden. Fick tillomed kommentar om att jag borde öva lite mer på formen haha. Vafan, första gången jag använder mjukglassmaskin ju. Låter simpelt men nej, riktigt så enkelt är det faktiskt inte ^^

När jag kom hem blev det en låång promenad med kära Johanna. Vi hade endel o prata om. Fick reda på att hon fått jobb och ska flytta till Vetlanda, där insåg jag att det var ett tag sen sist. Men jag är iaf superglad för hennes skull!

Nu ska jag dricka te, äta min favvorit müsli och kanske kolla BB samtidigt som jag hoppas på att jag blir bättre. För övrigt gillar jag livet väldigt mycket för tillfället. Det flyter liksom på som det ska. :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0