Det rullar på som det ska

Hejhej!
Några dar sen jag skrev igen och nu är det sista jobbdagen denna vecka. Veckan i övrigt har mest bestått av jobb, leta boende och lite träning. Usch, har kommit in i en jäkel-period där jag aldrig är sugen på o träna, så sjukt opepp. Typ så att man låtsas missa bussen upp till träningen oså. Inte bra. Kan träningslusten återkomma snart? Innan man rullar fram? (:

Igår jobbade jag iaf morgonen så slutade redan vid 2, superskönt. Åkte hem och klippte mig hos Josefin på Hår och Häpna. Så bra när det är studentklippning, bara 165:- vilket det helt klart är värt, toppade ju bara mig + att man får nån trevlig att prata med (: Så nu hoppas jag mitt hår börjar växa igen, känns som det stannat upp bara för jag haft lite slitet.
Efter det åkte jag tillbaka till stan igen för att träffa Mara, Rebecka och Ellinor. Vi åkte upp till Samarkand och fikade och hade vår sista "träff" då vi ses alla 4:a. Sen åker nämligen Ellinor iväg till Asien och reser i 2 månader. Avendsjuk, minst sagt!! Och jag åker till Sthlm så nästa gång vi ses alla blir väl i Sthlm hoppas jag :) Kommer sakna dessa underbara tjejer supermycket!!!
Ganska gammal bild, men den är på oss fyra (: <3

Köpte även hårfärg också. Haft lite beslutsångest om hur jag ska färga det, på ett sätt gillar jag att ha det ljusare till sommaren, men samtidigt, det var längesen jag hade det rätt mörkt under en sommar. Kan ju kanske bli snyggt, oså lite solbränna på det. Om solen kan komma fram såklart. Än så länge går det lite trögt. Hörde dock att det skulle bli fint i helgen! Gissa vem som är beredd på att sola?!

Nu sitter jag här och äter gröt. Ska snart till jobbet, jobbar till halv 6. Sen bär det av direkt till Lina för att fixa mig osv. Sen blir det fest/utgång tror jag. Vi märker väl vad som händer. Hoppas på en trevlig kväll med trevligt folk (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0