Vad lite kan göra mycket

Tjatjena!
Läget är fint här, lite trött bara eftersom jag vaknade när Mathilda kom o knackade på fönstret kvart över 8. Vi fixade oss oså innan vi fick cykla (såklart) till bussen! Hade en körlektion idag, gick bra, körde på landsväg bland annat, sen skulle jag back-parkera och för första gången klarade jag det perfekt på första försöket (;

Satt och gjorde några tester sen, gick ganska bra. Sen tänkte jag att jag skulle åkt med mamma hem vid 1, så jag väntar o vid strax efter 1 ringer jag, då visar det sig att hon ska till frisören så aa, det blir till att vänta 1 timme till tills nästa buss gick, lite typiskt.
Blev på lite dåligt humör, bestämde mig för att köpa ett 1-månadskort som kostar 480:-, så nu får jag åka hur mkt jag vill, dag som natt, i 1 månad! När jag betalt sa han att dom bjöd på kaffe o bulle iom att jag köpt kortet, sjukt najs, det gjorde mitt humör mycket bättre =)


Sitter här o äter min bulle och dricker kaffe, frös en del först men nu blev det bättre! Ska fixa lite med kort som jag ska framkalla. Har en mapp där jag lägger alla korten jag vill framkalla, än sålänge är det uppe i 627... vilket är bilder under gymnasietiden.. men kanske kommer rensa lite, måste kolla igenom allt en gång till!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0