Luriga alternativ

Haha, måste bara få skratta lite. Har suttit och läst teori nu under eftermiddagen och nu har jag läst ut den tjocka teori-boken och nästan alla småhäften. Sen testade jag att göra ett distanstest, så kom det upp en fråga "vad är rätt angående trafikanter med handikapp", o då var ett svarsalternativ:
De är lätta att upptäcka genom att de alltid bär en symbol som utmärker deras handikapp.
HAHA, eller hur?!! Vem fan skulle tro det?! Skrattade högt när jag läste det svarsalternativet, tänk om handikappade hade haft en brosch med en symbol för vilket handikapp man hade xD

Kom nyligen hem efter lite övningskörning med mamma, skönt att hon äntligen vågar åka med mig (; Var en bra tur, fick ju öva på att köra i dålig sikt, då det både var mörkt och regnade!
Nu är det dags för mat, flygande jakob, mums!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0