Vill inte dröja

Tjaaao!
Idag vaknade jag av den tråkiga väckarklockan vid halv 11.. trodde inte jag skulle vara så trött... så ställde om klockan på 10 i 11 istället! Duschade o fixade mig lite snabbt innan bussen till stan gick. Satt på körskolan en halvtimme o läste teori innan det var dags för körlektion.
Det gick bra.. men fan.. nu gjorde han mig osäker.. på om dessa 20 lektioner kommer räcka ;o Han sa att det är massa man ska gå igenom och det inte alltid räcker med 20... :( Hoppas att han sa så bara för att göra mig rädd och att jag har en chans... vill ju inte dröja ut på det värsta länge, men visst det är ju mkt man ska kunna, om man kollar körprovsprotokollet.--->


Åkte med 3-bussen hem. Nu sitter jag här och håller på med en grejj.. håller på o ska översätta en "profil" jag har, till engelska.. måste ju ta tag i detta om det ska bli något! Ska fråga my best Mathilda om lite engelska-hjälp imon när hon kommer.. är ju inte toppenbra på engelska om man säger så ^^

F.ö. så har designen på datorn blivit helt efterbliven.. asså den ser ut som det gjorde när man typ hade Windows 95!! Datorn gjorde någon uppdatering o nu ser det ut såhär... stör mig, ser ju jättefult ut ;@ Kolla så fult o tråkigt.

Asså fan vilket  schizofren-väder det är idag, ena stunden är det sol, andra ösregnar det.. och nu ösregnar det men solen lyser.. så snart kommer väl regnbågen fram.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0