Superwoman

Tjjaaa!
Vaknade av att telefonen ringde vid 11-tiden, sen fick jag sms.. o då gav jag upp i att försöka sova mer. Fixade mig o åkte in med Ramona till stan. Där mötte jag upp Rebecka för att gå till Askelyckan! Drack Kaffe Latte med Irish cream smak, sjukt god, osen en jättegod fralla också! Vi satt o pratade i några timmar, alltid lika kul o träffa henne, man blir så glad o positiv! :D Tog 17.20-bussen hem.

Nu kom jag nyligen hem från en lång Powerwalk. Fyfan, luktar koskit nu, gick vi en åker där dom gödslat och det luktade så jävla äckligt, fick nästan tårar så äckligt det luktade... kunde knappt andas heller för den delen.

När jag var med Rebecka så ringde dom från jobbet o frågade om jag kunde jobba idag.. dvs. natt!!! Så, för första gången i mitt liv ska jag jobba natt, 22-07.15 blir det. Ska bli intressant! Ännu mer intressant att jag har dubbel körlektion klockan 10.10 imon ^^ Kan bli tufft... but I'm superwoman, så det klarar jag nog ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0