sunny day

Tjaao!
Igår var ju Mathilda här, vi gick en promenad för att sedan laga mat som blev väldigt god, bortsett från att riset brändes vid lite och luktade popcorn xD Sen köpte vi kex och kollade film.

Idag gick jag upp vid strax efter 10 bara för att hålla Mathilda sällskap när hon åt frukost eftersom hon skulle åka till jobbet sen. Jag somnade om och vaknade vid 20 över 12, var fortfarande jättetrött av någon konstig anledning men tvingade mig själv upp. Solade ett tag eftersom det var stekigt! Sökte ett jobb nyligen.

Sitter här i träningskläder och var ganska pepp på att jogga en runda men fick äcklig huvudvärk så tog en tablett och hoppas på att det går över snart. Måste ju träna bort alla kexen jag åt igår (;

Imorgon blir det en busy day... men intressant!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0