så länge de varade

Hejhej!
Igår var det ju fest. Blev väl halvt som  man tänkt sig. Vi började, jag Lina o Mathilda, med lite försup hos Mathilda. Stack sen till Lagerlunden o drack lite vin! Sen blev det terrassen istället för Grace eftersom det är sista helgen det har öppet.

Jag hade roligt hela tiden, älskar ju att dansa! Men strax efter 1 ville Lina och Mathilda hem o jag kom inte in på terrassen igen bara för det var fullt så det var sjukt segt eftersom bussen inte gick förrän kvart över 2.
När jag kom hem proppade jag i mig andra halvan av pizzan, har nog aldrig ätit så snabbt innan ^^

Vaknade vid 1 idag, hann inte mkt mer än att äta frukost o fixa till mig innan det var dax för jobb vid 2.. slutade vid 22.00.
Nu sitter jag o pratar med bubbe, hon sitter o pratar om Skönheten och Odjuret, hon fattar inte vad odjuret är för djur.. hah xD... det är ju skitkonstig blandning säger hon ;D
Själv har jag beslutsångest om vilken film jag ska kolla på, går massa filmer som verkar bra!! Får se hur det blir!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0