Riskettan

Hejhej!
Idag var det upp med tuppen igen, närmare bestämt vid 7. Var inne på bilskolan redan vid kvart över 8 eftersom jag åkte med mamma. Satt o läste lite teori tills riskettan började vid 9. Var faktiskt inte så segt som jag förväntat mig. Höll på till 12 men då var det paus 2 gånger på typ 15 minuter. En hel del visste man ju redan, men det var ändå ganska intressant.

Gick en powerwalk runt sjön. Skönt, även om det började regna o blåsa en massa efter jag gått typ 1/8 av sträckan.

Åkte med pappa hem, har inte gjort så mkt. Lagade lite mat gjorde jag. Läst lite teori också och det tänkte jag gå o göra nu också. Sen ikväll är det massa tv-program jag vill kolla på... tv-nörd som jag är (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0