Mycket är gjort

Idag har jag varit ganska duktig faktiskt! Gjorde ju ett distanstest på internet, hade fått godkänt om det varit själva provet! Sen ringer Mathilda o frågar om jag kan jobba åt henne på apoteket, dvs. städa. Jag gjorde ju inte mkt annat så varför inte? Träffade henne på vägen dit för hon hade missat bussen så vi pratade ett tag. Tog typ 30 min att städa så det var ju najs!

Powerwalkade i nån timma direkt efter jobbet, härligt väder idag också ju! När jag kom hem följde pappa med o övningskörde, det gick bara bra!! Nu har jag precis ätit, var riktigt hungrig så det var gott att få i sig lite mat, riktigt gott var det också! Jag måste fixa lite med cv och skriva ut för jag skulle ha med mig det till jobbcoachen imon. Blir väl att kolla lite tv också, as usual ^^

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0