Måste ta tag i saker o ting

Hejsan!
Var några dagar sen jag uppdaterade, har inte hunnit.
I lördags var det ju utgång med lite härligt folk. Försupade hos Lina, missade två bussar, kom dock in gratis ändå. Kvällen var bra, mycket dans blev det ju iaf! Tappar bort Mathilda, hon ringer o säger att vi ska på efterfest. Den första vi skulle på gick lite åt skogen då vi inte kunde få tag på personen som var där eftersom mobilen hade dött.. turligt nog träffar vi på en som Mathilda känner som vi följde med. Var helt okej, hade säkert kunnat vara roligare för min del om jag varit mer taggad, var seg o trött.

Tog 8-bussen hem, duschade o gick o la mig. Mathilda kom förbi en sväng. En väldigt slappig dag.
I mådags åkte jag in till stan för att träffa min jobbcoach för första gången, en mycket trevlig tjej! Sen träffade jag Leila! Var roligt att ses igen då vi inte setts sen skolavslutningen typ!! Gick på stan, köpte lite smågrejjer, åt mat.

Sen åkte jag till Karlshamn och kom hem ikväll. Var mysigt, blev lite promenader i det fina vädret, kollade på Idol igår, haha vissa är ju så sjukt dåliga!! xD

Usch, nu kommer en såndär period som bara är så jobbig, man bara går och tänker på allt hela tiden. Känns som det är massa grejjer som händer eller som man måste ta tag i, saker man måste bestämma sig för. Har fått två meddelande.. två meddelande som skulle kunna förändra saker och ting... ganska mycket. Vet inte vad jag ska göra, vad jag vill göra?
Should I stay, or should I go?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0