Körlektion 1- avklarad!

Tja!
Idag har det varit lite fullt upp kan man väl säga. Gick upp vid 7 för att åka in till stan o ha min allra första körlektion! Det gick väl bra för att vara första gången med ny bil o allt, en hel del nya saker dock som man inte tänkt på när man övningskört hemma. Efter det powerwalkade jag runt sjön, härligt o fint väder var det! Sen gick jag till körskolan igen för att hämta mina teori-böcker. Gick till bibblan för att börja lite smått att läsa igenom o det är inte lite kan jag säga.
Växjösjön med den fiiina discokulan... (;

Mamma
kom o hämtade mig, kom hem typ 20 i 2 o skulle börja jobba vid 2 så det var lite jävligt, men hann äta något iaf! Jobbade till 9 och det gick bra! Duschade o åt lite när jag kom hem. Nu sitter jag o pratar med Mathilda i telefon, alltid lika bra!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0