Kärt återseende

Heeeej!
Kan ju börja med o säga att valet som typ avgjordes igår, blev inte som jag ville... Som tur var är jag inte värsta galen i politik så att jag typ dampar på att det blev som det blev.. men visst... hade ju hellre sett att de röd/gröna vann... Det är bara att hoppas på att saker o ting blir bättre nu..

Efter några dagars långa sova morgonar, så var det dax att gå upp tidigt... vilket idag betydde 8. Vid 9 var jag hos tandläkaren, gick bra, inga hål, dock sa han att jag skulle sluta "småäta" .. haha, låter som jag är värsta tjock :p Men han sa att 5 gånger om dagen brukar man säga att man ska äta.. och då räknas tydligen tuggummi som ett mål... där var det kört ^^


Åkte in till stan för att övningsköra vilken gick bra, hade dubbellektion som vanligt! Gick upp till mammas jobb, vi åkte till affären för att handla lite, och där mitt i affären står min "riktiga" mamma!! Har inte träffat henne på jättelänge så var verkligen kul att träffa henne (: Får se till att vi ses någongång väldigt snart, för man vet ju inte vad som händer de närmsta månaderna. Sen åkte vi till en parkering en stund så jag kunde öva på att parkera oså, och för första gången fick jag köra hem när jag åkte med mamma, weei!!
Nu måste jag äta något, är ju jättehungrig!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0