It's lönehelg (Y)

Tjao där!
Läget är bra här, lite gäspig bara, men kanske inte så konstigt eftersom man gick upp vid halv 6 för att ha kunna åka med pappa in till stan o ha körlektion vid kvart i 8. Körningen gick bra, sämre gick det dock med teori-testerna jag gjorde. Fan, jag hatar dom just nu, känns som att jag kommer faila på teoriprovet :@
Jag bokade i alla fall halkbanan idag, weeei!!
När jag kom hem blev det lite fika med mamma o Pontus. Har läst igenom hela häftet med "vägmärken och vägmarkeringar" nu så nu får det faktiskt sitta. Nu sitter jag och äter yoggi o müsli <3 ska ju äta riktigt mat sen i början av kvällen. För vid halv 7 åker jag in till stan, hem till Matilda där Lina också är. Där blir det förfest för att sedan dra vidare till Grace! Är ganska taggad, men blir nog mer taggad framåt kvällen. Det är ju lönehelg så lär vara bra drag och taggat folk, som det ska vara alltså (;

Fick nyss två brev med posten. Ett från Attendo där jag jobbade i somras, ett kort där det stod "Tack för din fina insats på Sörgården i somras!" och en biobiljett, tackar så mkt!
Det andra brevet var från min mamma, ett kort och 300:-, tackar så mkt för detta också (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0