Inskrivning

Tja!
Idag drog jag in till stan där jag mötte upp Maria. Vi gick till af där jag visade upp mina betyg vilket tydligen var viktigt. Sen gick vi till Dahls trafikskola och skrev in mig. Det är intensivkurs som gäller så än så länge har jag bokat in 11 körlektioner, känns riktigt najs! Sen gick vi lite på stan, sen vidare till Marias mammas dagis en sväng, sen tillbaka till stan. Jag åkte hem vid 15.40.
Snart är det denna som gäller (;

Här hemma har jag hjälpt mamma med lite grejjer inför deras kräftskiva imon. Sen hjälpte jag till med maten oså åt vi tacos o kollade fotboll. Jag kollade bara första halvlek för sen vid 9 började "Bodyguard" som det för tillfället är paus på. Än så länge är den bra! Nu börjar den igen så måste kila!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0