Idag är en "sån" dag

Hejsan!
Igår var jag ute o övningskörde lite i mörkret, det gick bra! Sen var jag även ute o gick en promenad med Erika, det var ju trevligt! Kollade på "Biggest loser" och "Lite sällskap", ganska roligt ändå!

Var sjukt trött idag när pappa kom in vid kvart i 6 o väckte mig. Inte många timmars sömn oså hade jag dubbellektion på körskolan från kvart i 8. Kände mig inte pigg på o köra, men det gick faktiskt bra ändå! Sen kom bästa Mathilda in till stan vid kvart över 9. Så snällt av henne att åka in så tidigt för att träffa mig :) Vi gick till donken där jag köpte kaffe. Satt där ett tag, sen gick vi en sväng på stan, hittade ett par snygga festskor för 49:- men så hittar dom inte den andra skon, så jävla typiskt. Sen gick vi och åt Sushi, riktigt gott (: Skönt att få prata med henne, hon gör mig alltid på bättre humör, det behövdes kan jag säga.

Idag är en sån dag man bara inte orkar.. en dag man inte vill göra någonting.. en dag man önskar man kunde hoppa över.. en dag man sitter o tänker o tänker och undrar vad man kunde göra för att det inte skulle sluta såhär.. men samtidigt vet att det inte finns något jag kan göra.. Idag är en såndär jobbig dag.

Kommentarer
Postat av: m

ohja jag är bäst ;D

2010-09-25 @ 20:37:38

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0