Hur glömsk kan man va?

Heeei!!
Vaknade av att Mathilda kom in i mitt rum 20 över 8, gick upp o fixade mig oså stack vi till bussen. Väl framme så inser jag att jag glömt plånboken.. IGEN!! Vafan, glömde ju den i tisdags också, och eftersom vi var sena hann jag inte cykla hem o hämta den... men för en gångs skull hade jag tur.. kortmaskinen var sönder så fick åka gratis ;D

Hade jobbcoachmöte vid halv 11 vilket gick bra, hon kollade igenom mitt CV och tyckte det var väldigt bra, var bara lite ändringar av ord oså men annars vare "ett av de bättre".. o det har jag ju en viss person o tacka! Sen hade jag körlektion vid 20 i 11, även det gick kanon, går bara bättre o bättre : )

Åkte sedan upp med mamma till Samarkand där jag gick in i Deichmann skor, har hört att det ska finnas många fina skor till bra priser, och det kan jag hålla med om! Köpte faktiskt ett par skor som är perfekta till vintern eftersom dom är fodrade. Kostade bara 299:- o förhoppningsvis är det inte skitkvalité.
Nu är jag hemma o ska ta något o äta, är hungrig som tusan.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0